Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Siri Gallego - 28 februari 2015 17:06

Jag har försökt komma på en top-10 lista med filmer och serier som jag har sett. Det kan hända att jag missat någon film, men men...

1. Pretty Little Liars
2. Ravenswood

3. Twilight Saga: Jag älskar den lite farliga, mystiska atmosfären. Skådespelarna är otroligt duktiga.

4. Hungergames: Det finns inte så mycket att säga, filmerna är fantastiska! Skådespelarna är otroligt begåvade.

5. 21 Jump Street
6. 22 Jump Street
7. Bad Neighbours: Jag älskar Zac Efron Dave Franco.
8. Narnia

Nu kommer jag inte på fler. Ni kan väl tänka ut en nia och tia??

Av Siri Gallego - 28 februari 2015 16:47

Idag har jag spelat på en konsert med alla kulturskolans stråkelever. Man spelade i olika grupper och orkestrar, så först nybörjarna, sedan de som spelat längre osv... Det lät inte särskilt bra, och jag tyckte att vi spelade de låtar alla skulle spela, för långsamt.

I alla fall, ikväll är det melodifestivalen! Jag hejar på JTR och Måns Selmerlöf. Vilka hejar ni på?
Är ni nöjda med resultatet på de andra deltävlingarna?
Det är lite konstigt, men jag och min lillasyster har alltid haft rätt om vem som kommer gå vidare. Och jag skämtar inte, vi har bokstavligen haft rätt varje år!
Jag tror att det var förra helgen som jag tittade på Mockinjay. Den var så sjukt bra!!! Jag längtar tills sista delen kommer ut!
Om ni inte sett Hungergames så måste ni se filmerna!
Vi ses!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards