Alla inlägg den 25 maj 2015

Av Siri Gallego - 25 maj 2015 22:35

Förra veckan praoade jag på kulturskolan. På måndag, onsdag och fredag var jag med min fiollärare. Jag fick hålla i två lektioner, och så fick jag spela med eleverna. På tisdag och torsdag var kag med min sånglärare. Då fick jag vara med när de kiskade, de åker ut till skolor och sjunger och leker med F-1 klasser.
Denna veckan har jag mycket att stå i igen. Idag hade jag kammarorkestern, imorgon blir det sånglektion. Imorgon ska jag också lämna in en novell på svenskan och så har vi engelskaläxa. På onsdag har jag fiol, och på torsdag har jag matteprov, piano och övning i Älvsåkerskyrka inför en konsert.
På fredag ska jag spela med Forken - Fredagsorkestern, samma låtar som vi spelade i Danmark. Samma kväll åker min lillasyster på klassresa, och vi får besök av en vän från Köping tror jag.
På lördag ska min syster vara borta hela dagen för att hon har dans föreställning på söndagen. Jag kommer tyvärr inte gå på föreställningen för att jag ska spela i Älvsåkerskyrka:(

"You never understand what you have til it's gone, but then it's too late "

Vi vann esc!!!! Måns är bäst, han förtjänar verkligen vinsten! Visste ni att Heroes ligger 1:a i mer än 21 länder just nu?! Coolt!! Älskar dig Måns!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards